Heb je een klacht?


Heb je een klacht? Wij lossen het graag samen met jou op. Voor het zo snel mogelijk oplossen van je klacht zijn wij tijdens openingstijden telefonisch bereikbaar. Je kan contact met ons opnemen via het nummer +31 (0)85 - 3031777, of een email te sturen via het contactformulier. Wanneer je klacht is ontvangen zal je binnen 14 kalenderdagen telefonisch of via de mail een inhoudelijke reactie krijgen. Klachten wat betreft schade aan materialen dienen binnen 72 uur na levering bestelling aan ons per mail kenbaar gemaakt te zijn doormiddel van foto’s. Zonder foto’s kunnen wij de klacht helaas niet in behandeling nemen.


Vind je dat je klacht niet naar behoren behandeld is, dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je klacht kan ook worden aangemeld bij het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.