Bezorgen

Wanneer je bestelling bij ons klaarstaat voor verzending, nemen wij telefonisch contact met je op om het adres voor aflevering nogmaals te bevestigen. Daarna spreken we een dagdeel met je af om de bestelling te leveren. Afwijken van een dagdeel welke door ons is doorgegeven is helaas niet mogelijk. 

Als je niet op het afgesproken tijdstip aanwezig bent en het pakket niet bezorgd kan worden, brengen we voor een nieuwe poging tot bezorgen extra transportkosten in rekening, namelijk € 95 euro. Voor ontvangst van je bestelling is het noodzakelijk dit te bevestigen met je handtekening. Je hebt 72 uur (3 dagen) de tijd na levering om je bestelling te controleren op onjuistheden en/of beschadigingen. Na deze tijd kunnen wij helaas geen reclamaties en/of klachten meer in behandeling nemen. Wij raden je aan om je bestelling goed te controleren binnen deze periode om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Een consument is zelf verantwoordelijk om zijn bestelling te controleren op compleetheid en/of onjuistheden.

Tot de deur

De chauffeur van OverkappingPlaza probeert altijd de bestelling tot aan de deur te leveren. Dit kan hij alleen voor elkaar krijgen als er bij het lossen van de producten hulp aanwezig is. Onze chauffeur stelt je hulp waar nodig erg op prijs. Om het tilwerk te beperken, parkeert de chauffeur de vrachtwagen altijd zo dicht mogelijk bij het door jou opgegeven adres. Wij raden aan om op de dag van levering thuis te zijn om de chauffeur hulp te bieden daar waar nodig. 

Bezorgkosten

Voor de bezorging van onze producten werken wij samen met een logistiek bedrijf. Door deze samenwerking kunnen wij onze overkappingen altijd tegen de scherpste prijs aanbieden. De kosten voor het vervoer zijn afhankelijk van de bezorglocatie en altijd los van de getoonde prijzen in de webshop. De gemiddelde bezorgkosten zijn €95,- binnen Nederland.

Ander afleveradres

Het is mogelijk om de producten op een ander adres dan het huisadres te laten bezorgen. Vergeet niet tijdens het bestellen om het afleveradres aan te passen naar het gewenste afleveradres.

Bestelling incompleet of niet ontvangen

Wij streven ernaar om je bestelling compleet af te leveren. Heb je een incomplete bestelling ontvangen of onze bestelling helemaal niet ontvangen? Neem direct contact met ons op (binnen 72 uur) zodat wij je snel en zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wij bezorgen ook op de wadden eilanden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wij leveren in Nederland op postcode. Op deze dag in de week zijn wij bij u in de buurt:

Postcode:  Leverdag:
1000 – 3199 Donderdag
3200 – 3399 Dinsdag
3400 – 3769 Donderdag
3770 – 3794 Woensdag
3795 – 3836 Donderdag
3837 – 3888 Woensdag
3889 – 4199 Donderdag
4200 – 4999 Dinsdag
5000 – 5099 Vrijdag
5100 – 5199 Dinsdag
5200 – 6499 Vrijdag
6500 – 7799 Woensdag
7800 – 7999 Maandag
8000 – 8199 Woensdag
8200 – 8259 Donderdag
8260 – 8299 Woensdag
8300 – 9999 Maandag


*Levering België in overleg.

 

OverkappingPlaza leveringsdag map